Vaikuttaa siltä, että käytät vanhaa selainta, mistä johtuen kaikki ei ehkä toimi tai näy siten kuten pitäisi.

Tilausehdot

YLEISTÄ

Alaikäisten ostoksille Lyko.fi-verkkokaupassa edellytetään huoltajan suostumus. Alle 18-vuotias ei voi ostaa verkkokaupasta luotolle.  Tekemällä tilauksen Lyko.fi-verkkokaupassa hyväksyt tämän sivun tilausehdot ja vahvistat, että antamasi tiedot ovat oikein. Termit ”me” ja ”meidän” viittaavat tässä tekstissä Lykoon.

Yrityksen tiedot:

Lyko Online AB

Kyrkbyvägen 1

780 50 Vansbro

asiakaspalvelu@lyko.fi

 

HINNAT JA MAKSUT

Jokaisen tuotteen hinta sisältää verot. Kassalla näkyy kokonaishinta, joka sisältää verot ja mahdolliset alennukset.

MAKSAMINEN

Qliro tekee verkossa ostamisen helpoksi, joustavaksi ja turvalliseksi. Voit valita sinulle sopivan maksutavan.
Maksutavaksi on valittu lasku, mutta voit tietenkin valita vapaasti jonkun muun käytettävissä olevan vaihtoehdon. Antamalla tai kysymällä tietoja kassalla hyväksyt käyttäjäehtomme ja henkilötietojesi käsittelyn.

QLIRO-LASKU

Lasku tulee maksaa 14 päivän kuluessa laskun päiväyksestä. Lasku lähetetään sähköpostitse oston yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Maksun myöhästyessä lähetetään muistutus, ja se sisältää 5 euron myöhästymismaksun sekä viivästyskoron 7 % + voimassa olevan viitekoron. Jos maksu myöhästyy edelleen, lisäksi tulevat lainmukaiset perintäkulut. Jos ostat laskulla, varaamme oikeuden tarkastaa luottotietosi Qliro AB:n kautta. Henkilötietojesi kerääminen ja käsittely sekä luottotietojen tarkastus on tarpeen, jotta voimme käsitellä haluamasi 14 päivän luoton. Katso lisätietoja Qliron ehdoista napsauttamalla tästä.

QLIRON ”OSTA NYT, MAKSA MYÖHEMMIN”

Osta nyt – maksa myöhemmin

Korko 0 %

Järjestelypalkkio 3,95 EUR

Ei muita kuluja.

Lasku lähetetään sähköpostilla kampanjakuukauden puolivälissä

Maksun myöhästyessä lähetetään muistutus, ja se sisältää 5 euron myöhästymismaksun sekä viivästyskoron 7 % + voimassa olevan viitekoron. Jos maksu myöhästyy edelleen, lisäksi tulevat lainmukaiset perintäkulut.

Oston yhteydessä varaamme oikeuden tarkastaa luottotietosi Qliro AB:n kautta. Henkilötietojesi kerääminen ja käsittely sekä luottotietojen tarkastus on tarpeen, jotta voimme käsitellä haluamasi luoton.

Täydelliset ehdot: Qliron täydelliset kampanjaehdot löydät täältä.
Katso myös Vakiomuotoiset eurooppalaiset kulutusluottotiedot.

 

QLIRO-TILI JA OSAMAKSU

Kun valitset osamaksun, saat heti tiedon, onko hakemuksesi hyväksytty ja voit tehdä ostoksesi. Jos hakemustasi ei hyväksytä, voit palata takaisin ja valita toisen maksutavan.

Sinulla voi olla yksi tai useampia samanaikaisia osamaksuostoja. Qliro yhdistää ne yhteen kuukausilaskuun, joka lähetetään sähköpostitse jokaisen kuukauden puolivälissä. Voit milloin tahansa osamaksuajan aikana maksaa koko jäljellä olevan velkasi.

Osamaksulle on seuraavat vaihtoehdot

Maksutapa

 

6 kk

12 kk

36 kk

Tili*

Järjestelypalkkio

 

29,95 EUR

39,95 EUR kr

39,95 EUR

0 EUR

Käsittelymaksu

 

3,95 EUR

3,95 EUR

3,95 EUR

3,95 EUR

Vuosikorko

 

0 %

0 %

14,95 %

22,00 %

 

Esimerkki 1000 euron ostoksesta

Todellinen vuosikorko 

 

19,76 %

16,94 %

27,93 %

34,64 %

Maksu kuukaudessa

 

176 EUR

91 EUR

39 EUR

98 EUR

Kokonaiskulut

 

1 054 EUR

1 087 EUR

1 413 EUR

1 171 EUR

*Koskee maksua 12 kuukauden aikana

Maksun myöhästyessä lähetetään muistutus, ja se sisältää 5 euro myöhästymismaksun sekä viivästyskoron 7 % + voimassa olevan viitekoron. Jos maksu myöhästyy edelleen, lisäksi tulevat lainmukaiset perintäkulut.

Oston yhteydessä varaamme oikeuden tarkastaa luottotietosi Qliro AB:n kautta. Henkilötietojesi kerääminen ja käsittely sekä luottotietojen tarkastus on tarpeen, jotta voimme käsitellä haluamasi luoton.

Täydelliset ehdot: Qliron täydelliset ehdot tilille ja osamaksulle löydät täältä.
Katso myös Vakiomuotoiset eurooppalaiset kulutusluottotiedot.

TOIMITUS

Meiltä saat aina ILMAISEN TOIMITUKSEN tilatessasi vähintään 30 eurolla. Se edellyttää, että valitset itse kassalla ilmaisen toimituksen, ennen kuin viimeistelet tilauksesi. Huomioithan, että pienemmille paikkakunnille toimitustavat saattavat olla rajoitetummat, mikä saattaa vaikuttaa toimitusaikaan. Tilauksen käsittelyaika varastollamme on 1-2 päivää. Postin toimistusaika on 3-5 päivää.

Heti kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Se sisältää myös seurantakoodin ja -linkin. Jokainen onnistunut tilaus luo automaattisen toimitusvahvistuksen. Tavallisin syy siihen, että toimitusvahvistus jää puuttumaan, on se, että tilauksen yhteydessä on vahingossa annettu virheellinen sähköpostiosoite. Tarkistathan myös varmuuden vuoksi roskapostilaatikkosi.

Suomen lisäksi toimitamme Ruotsiin, Norjaan (ei Jan Mayen ja Svalbaard) ja Tanskaan.

HUOM! Muistathan hakea tilauksesi ajoissa. Mikäli pakettisi palautuu takaisin meille noutamattomana, pidätämme oikeuden laskuttaa sinulta x euroa kattamaan aiheutuneet kulut.

 

PALAUTUSOIKEUS

Mikäli haluat palauttaa jonkin tilaamasi tuotteen, tulee sinun kuluttajasuojalain mukaisesti ilmoittaa siitä meille 14 päivän sisään tuotteiden vastaanottamisesta. Helpoiten hoidat asian rekisteröimällä palautuksen omalla käyttäjätililläsi alla olevien ohjeiden mukaan. Tällöin Lyko maksaa palautuskulut. Jotta palautuksesi hyväksyttäisiin, tulee tuotteen olla moitteettomassa kunnossa, käyttämätön ja alkuperäispakkauksessaan. Avattuja tai käytettyjä meikkejä, hiustenhoito- tai hygieniatuotteita ei voi hygieniasyistä palauttaa. Näin takaamme, että asiakkaidemme ostamat tuotteet ovat ehjiä ja käyttämättömiä.

Alusvaatteita ei voi vaihtaa tai palauttaa hygieniasyistä.

Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta, esimerkiksi tuotteen mahdollisesta vaurioitumisesta kuljetuksessa tai paketin häviämisestä. Pakkaa tuote hyvin.

Kun olet valitsemallasi tavalla (mieluiten rekisteröimällä palautuksen Omien sivujen kautta) ilmoittanut meille, että haluat tehdä palautuksen, on sinulla lain mukaan oikeus palauttaa tuotteet 14 päivän sisään. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja arvioineet tuotteiden kunnon hyväksi, palautamme rahat sinulle 14 päivän kuluessa. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse, kun asia on käsitelty. Maksu suoritetaan samalla tavalla, kuin millä teit ostoksesi.

Tuotteilla, jotka ostetaan marras-joulukuussa, on pidennetty vaihto- ja palautusoikeus 14. tammikuuta saakka. Ehdot ovat samat kuin edellä on mainittu, kuittia vastaan.

 

PALAUTUS- JA REKLAMAATIO-OHJEET

Mikäli kadut ostostasi, voit tehdä palautuksen. Mikäli olet saanut vaurioituneen tuotteen tai paketistasi puuttuu tuote, voit tehdä reklamaation. Huomioithan, ettei meillä ole ”tyytyväisen asiakkaan takuuta”. Se tarkoittaa, että emme hyväksy palautuksia/reklamaatioita tuotteista, joita olet käyttänyt, mutta jotka eivät vastaa odotuksiasi. Mahdollisten allergioiden ja yliherkkyyksien varalta suosittelemme aina ensin kokeilemaan uutta tuotetta pienelle ihoalueelle (esimerkiksi käteen) ja odottamaan 24 tuntia nähdäksesi aiheuttaako tuote reaktioita.

1.      Rekisteröidäksesi palautuksen tai reklamaation, kirjaudu omalle käyttäjätilillesi.

2.      Mene Omille sivuillesi.

3.      Valitse Tilaushistoria.

4.      Paina kyseessä olevaa tilausnumeroa.

5.      Paina Palautus/Reklamaatio.

6.      Täytä määrä ja palautuksen/reklamaation syy valitsemasi tuotteen tekstiruutuun.

7.      Nopeuttaaksesi reklamaation käsittelyä, voit ladata kuvan vauriosta/reklamaation syystä kohdassa Lataa kuvia (koskee vain reklamaatioita).

8.      Vahvista painamalla Lähetä.

 

Rekisteröityäsi palautuksesi tai reklamaatiosi sinuun ollaan yhteydessä sähköpostitse ja saat tarkemmat ohjeet jatkoa varten. Mikäli tuote tulee palauttaa meille, odota palautusohjeita. Emme korvaa itsenäisesti tehtyjen palautusten kustannuksia.

Mikäli tarvitset apua palautuksen tai reklamaation kanssa, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme saadaksesi neuvoja.

Asiakas on vastuussa tuotteesta siihen asti, kunnes palautusosastomme vastaanottaa sen. Tämä koskee muun muassa tuotteella sattuvia vaurioita tai katoamista kuljetuksessa. Pakkaa tuote hyvin.

 

TAKUU JA REKLAMAATIO-OIKEUS

Halutessasi tehdä reklamaation, tee se omalla käyttäjätililläsi (katso ohje ylempää). Mahdollinen tuotevirhe tulee ilmoittaa mahdollisimman pian tai heti kun vika ilmenee, jälkimmäinen kohtuullisessa ajassa (2 kuukautta).

Lyko myöntää kaikille sähkölaitteille 1 vuoden takuun ja 3 vuoden reklamaatio-oikeuden. Mikäli kyseessä on valmistusvika, vastaa Lyko reklamaatiokustannuksista.

Kuluttaja-asiamiehen linjauksen mukaan virhevastuu on 6 kuukautta. Jotta Lyko korvaa vian, tulee vian olla alkuperäinen, eli sen on täytynyt olla olemassa jo tuotteen ostohetkellä (valmistusvika). Kuuden kuukauden sisään ilmenevät viat lasketaan aina valmistusvioiksi, ja Lyko korvaa ne sinulle ilman kustannuksia.  Mikäli kyseessä ei ole valmistusvirhe, kuuluu reklamaatio-oikeuteen se, että Lyko auttaa sinua tuotteen korjaamisessa, mutta ei vastaa kustannuksista.

Lyko ei vastaa vioista, jotka ovat aiheutuneet tuotteen kulumisesta tai väärinkäytöksistä. Tällaisia virheitä ovat muun muassa kulunut johto tai halkeamat tuotteessa.

Takuu- ja reklamaatio-oikeus on voimassa vain kuittia vastaan.  Hyväksytyissä reklamaatioissa vastaamme mahdollisista kustannuksissa, kuten postimaksuista ja maksun palauksesta samalla summalla, kuin mitä ostoksesta on maksettu.

Kuluttajasuojalain mukaan tuotteesta ei voi reklamoida vain tyytymättömyyden vuoksi, koska emme myy avokaupalla.

ASIAKASPALVELU

Olemme valinneet yhteistyökumppanimme tarkoin ja tarjoamme ensiluokkaisia, ammattimaisia tuotteita. Ota meihin yhteyttä halutessasi lisää tietoa: asiakaspalvelu@lyko.fi. Vastaamme ostostasi koskeviin kysymyksiisi 48 tunnin sisään (arkipäivinä), muutoin saat viestin viivästyksestä. Muihin kysymyksiin vastaamme mahdollisimman pian, tavoitteenamme, että saisit vastauksen 48 tunnin sisään.

TIETOSUOJA

Emme luovuta osoitteita, puhelinnumeroita, sähköpostiosoitteita tai muita asiakkaidemme henkilötietoja kolmansille osapuolille markkinointitarkoituksiin, tilastoja varten tai vastaavaan tarkoituksen. Asiakkaan henkilötiedot käsitellään luottamuksellisesti ilman erillistä pyyntöä. Käytämme tietoja vain tilausten käsittelyyn ja omaan markkinointiimme.

TOIMITUSVIIVE

Asiakkaalla on oikeus vaatia hyvitystä, mikäli tilauksen toimituksessa on viivästys.  Toimitusaika on normaalisti 0-7 päivää.

 

Suorittamalla oston Lykolla hyväksyt nämä tilausehdot. Pidätämme oikeuden sivun painovirheisiin ja sivun muutoksiin.

Tietoja

Löydä myymälä
Uutuudet ja tarjoukset
Seuraa meitä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on olemassa sinua varten. Meiltä saat apua niin tilausasioissa kuin shampoon valinnassakin. Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa. Ota meihin yhteys sähköpostilla: asiakaspalvelu@lyko.fi

Tietoja

Privacy

Copyright 2018