Vaikuttaa siltä, että käytät vanhaa selainta, mistä johtuen kaikki ei ehkä toimi tai näy siten kuten pitäisi.

FAQ – Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

Asiakaspalvelumme on aina käytettävissäsi. Saat apua niin tilausmuutoksissa, maksutavoissa kuin hiuksillesi sopivan shampoon valinnassakin. Mikäli et löydä etsimääsi vastausta tältä sivulta, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Ilmoita mielellään tilausnumerosi ottaessasi yhteyttä meihin.

OMA TILAUKSENI

Miten voi muuttaa tilaustani?

Valitettavasti meidän ei ole mahdollista lisätä tuotteita jo tehtyihin tilauksiin. Voit joko tehdä toisen tilauksen tai voimme peruuttaa ensimmäisen tilauksesi ja voit tehdä uuden. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse (asiakaspalvelu@lyko.fi) halutessasi peruuttaa koko tilauksesi tai osan siitä. Huomioithan, että saamme todella paljon tilauksia, ja kun tilauksesi on pakattu, emme enää voi tehdä muutoksia.

Mikäli tilauksesi on jo lähtenyt matkaan varastoltamme, pyydämme sinua kirjautumaan sisään osoitteessa Lyko.fi, mene sitten ”Omille sivuillesi” ja sitten ”Tilaushistoriaan”. Valitse kyseinen tilaus ja paina ”Palautus” ja seuraa sitten ohjeita. Muista kirjoittaa kommentteihin palautuksen syy. Saat sähköpostiisi palautuskortin 24 tunnin sisään rekisteröinnistä. Sillä voit lähettää palautuksesi meille.

Haluan peruuttaa tilaukseni, mitä teen?

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus alkaen siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Halutessasi palauttaa tilauksesi, täytä palautuspyyntö omilla sivuillasi. Kirjaudu sisään ja mene ”Tilaushistoriaan”, valitse ”Palautus” ja seuraa ohjeita. Tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksissaan, avaamattomia ja käyttämättömiä. Voit lukea säännöt ja ohjeetOstoehdoista.

Onko tilaukseni onnistunut?

Jokainen onnistunut ja hyväksytty tilaus luo automaattisesti tilausvahvistusviestin. Tavallisin syy siihen, että tilausvahvistusviesti jää saapumatta, on se, että tilauksen yhteydessä on annettu virheellinen sähköpostiosoite. Mikäli olet asia mietityttää, auttaa asiakaspalvelumme sinua kysymyksissäsi.

MAKSAMINEN

Olen saanut tilaukseni, mutta en laskua?

Tilauksesi mukana tulee vain lähetyslista. Laskun lähettää sähköpostiin Qliro AB. Osamaksulla maksettaessa ensimmäisen maksuerän lasku lähetetään seuraavan kuukauden puolivälissä. Mikäli sinulta puuttuu lasku, voit etsiä sentäältä.

Voinko muuttaa maksutapaa, kun tilaus on jo tehty?

Kun tilauksesi on tehty, emme voi turvallisuussyistä enää vaihtaa maksutapaa. Ota yhteys asiakaspalveluun, mikäli haluat mitätöidä tilauksesi. Sen jälkeen voit tehdä tilauksen uudelleen haluamallasi maksutavalla.

Haluan käyttää alekoodin, miten se tehdään?

Kassalla näet yläoikealla rivin, jossa lukee ”Käytä kuponki tai lahjakortti”. Paina sitä ja anna koodi. Huomioithan, että koodinlukija on merkkikokoriippuvainen. Mikäli kopioit ja liität koodin kenttään, on tärkeää tarkistaa, ettei koodin ennen tai jälkeen jää välilyöntejä.

Löysin alekoodin netistä, miksi se ei toimi?

Valitettavasti verkossa kiertää paljon epäaktiivisia alekoodeja, joihin emme voi vaikuttaa. Alekoodimme ovat yleensä voimassa vain 48 tuntia. Kaikki voimassa olevat tarjoukset ja alekoodit löydät uutiskirjeestämme ja testiviesteistämme. Voit alkaa niiden tilaajaksi etusivun kautta. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on kysyttävää.

Voinko käyttää enemmän kuin yhden alekoodin tilauksessani?

Voit käyttää vain yhden alekoodin per tilaus.

Miten voi käyttää bonuspisteeni?

Jäsenenä saat 100 pistettä jokaisesta eurosta, jonka käytät kauppaamme. Kaikista yli 100 euron ostoista saat tuplapisteet! Esimerkiksi, ostaessasi 50 eurolla saat 5000 pistettä, ja ostaessasi 100 eurolla saat 20 000 pistettä. Kun sinulla on bonuspisteitä 5 euron arvosta (25 000 pistettä), lähetetään sinulle sähköpostilla tai tekstiviestillä etukuponki. Mikäli edellisestä ostoksestasi on kulunut 3 kuukautta tai kauemmin, lähetetään etukuponki sinulle vaikka et olisi saavuttanut 25 000 pistettä, mikäli olet kerännyt yli 5 000 pistettä.

Etukupongin koodin voi käyttää myymälämme kassalla tai Lyko.fi-verkkokaupan maksuvaiheessa ”käytä kuponki tai lahjakortti” -kohdassa. Jotta ostoksesi rekisteröidään ja jotta ne kerryttävät bonuksia, tulee sinun olla sisäänkirjautunut tehdessäsi tilauksen Lykolle. Myymäläkäynnin yhteydessä sinun tulee esittää henkilöllisyystodistuksesi.

TOIMITUS

Missä tilaukseni on?

Kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, lähetetään automaattinen toimitusvahvistus sinulle sähköpostitse. Tästä viestistä löydät tilauksen tiedot, kuten tilausnumeron ja seurantatunnuksen. Voit myös seurata tilaustasi myös käyttäjätililtäsi menemällä kohtaan ”Tilaukset”. Klikkaa tilausnumeroa nähdäksesi, missä tilaus on menossa. Mikäli et saa saapumisilmoitusta, voit noutaa paketin seurantatunnuksella.

Mikäli tilauksesi on lähetetty kirjeenä, toimittaa postinjakaja sen läheisimpään postiin, mikäli se ei mahdu postiluukusta/-laatikkoon. Mikäli pakettisi tai noutoilmoitus puuttuu, suosittelemme tiedustelemaan pakettia postitoimistostasi tilausnumerolla.

Miten saan ilmaiset postikulut?

Jotta sinun ei tarvitsisi maksaa postikuluja, tulee sinun itse valita ilmainen toimitustapa kassalla ennen kuin viimeistelet tilauksesi. Huomioi! Ostoksesi arvo tulee olla yli 30 euroa (mahdollisten alennusten jälkeen), jotta voit valita ilmaisen toimituksen.

Kauanko pakettiani säilytetään?

Pakettiasi säilytetään noin 14 päivää. Sinä aikana saat 2 tekstiviestimuistutusta ja sen jälkeen saat kirjemuistutuksen, jos pakettia ei ole haettu (ennen kuin sen lähetetään takaisin meille).

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Mikäli et nouda tilaustasi, palautuu paketti meille noutamattomana tilauksena. Sinulta veloitetaan 25 euroa noutamattomasta paketista aiheutuneita kuluja.

Mitä teen, jos saan rikkoontuneen lähetyksen?

Mikäli pakettisi on vaurioitunut kuljetuksessa, on tärkeää, että säilytät kaiken pakkausmateriaalin ja sisällön, jotta voimme tarvittaessa tarkistaa ne. Kirjaudu sisään käyttäjätilillesi ja rekisteröi reklamaatio. Kirjoita kommentteihin, että reklamaatio koskee kuljetusvauriota ja liitä mielellään mukaan kuva vaurioista. Reklamaatio-osastomme ottaa sinuun yhteydessä sähköpostitse asian jatkokäsittelyn merkeissä.

Voiko tilauksen lähettää vaihtoehtoiseen toimitusosoitteeseen?

Halutessasi lähettää tilauksen eri osoitteeseen kuin omaasi, täytä osoitetiedot kassalla ja paina sitten kohtaa ”Vaihtoehtoinen toimitusosoite” ja täytä osoite, johon paketti lähetetään. Mikäli haluat lähettää paketin eri osoitteeseen, ei maksutavaksi valitettavasti voi valita laskua.

Mihin maihin toimitatte?

Tällä hetkellä toimitamme vain Pohjoismaihin. Ruotsiin, Suomeen (ei Ahvenanmaalle), Tanskaan ja Norjaan (ei Svalbard, Jan Mayen). Tilatessasi Tanskaan täytyy tilaus käsitellä manuaalisesti, joten ota yhteys asiakaspalveluumme.

ASIAKASTILINI

En pääse kirjautumaan sisään, miten voin palauttaa salasanani?

Mikäli olet unohtanut salasanasi, paina ”Kirjaudu sisään”. ”Unohtunut salasana” -kohdan alta löytyy ”Palauta salasana”. Paina sitä ja täytä kenttään sähköpostiosoitteesi, niin saat sähköpostiisi uudet kirjautumistiedot.

Mitä teen, jos osoitteeni on vaihtunut?

Jos olet muuttanut uuteen osoitteeseen, kirjaudu sisään käyttäjätilillesi, klikkaa ”Oma profiilini” ja sitten ”Muuta tietoja” vaihtaaksesi osoitteesi helposti.

TEKNISET ONGELMAT

Sivusto toimii oudosti/näyttää oudolta?

Yleensä se johtuu siitä, että vanha käyttöhistoria on tallennettu, minkä takia myös aiemmat ongelmat voivat olla tallessa ja saada sivuston toimimaan väärin. Sinun täytyy ehkä tyhjentää välimuisti ja evästeet. Mikäli tarvitset ohjeita sen tekemiseen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

MUUT KYSYMYKSET

Tarvitsen apua hiustuotteiden valinnassa?

Hiustenhoitokategoriassa voit valita näytettäväksi vain ne tuotteet, jotka sopivat hiustyypillesi. Vasemmalla olevalla suodatuksella voit valita hiustyypin, joka kuvaa parhaiten omia hiuksiasi. Mikäli et löydä etsimääsi, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua löytämään oikeat tuotteet.

Miten peruutan uutiskirjeen tai tekstiviestit?

Mikäli haluat peruuttaa sähköpostiin tulevan uutiskirjeen, löydät sähköpostin lopusta linkin, jota voit painaa. Sama koskee myös tekstiviestiä. Toinen vaihtoehto on kirjautua käyttäjätilille ja poistaa ”Omilta sivuilta” rastitukset ruuduista uutiskirje ja/tai tekstiviesti.

Onko teillä avoimia työpaikkoja?

Kaikki avoimet työpaikkamme näkyvät sivustollamme. Tästä pääset helposti avoimiin työpaikkoihin, jotka ovat tarjolla tällä hetkellä. Mikäli et löydä etsimääsi, voit aina lähettää avoimen työhakemuksen.

Olen ostanut tuotteita myymälästänne, miten reklamoin/palautan nämä?

Tuotteet, jotka on ostettu myymälästä, voidaan reklamoida/palauttaa vain Lyko-myymälöihin. Lyko-verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi myöskään valitettavasti palauttaa myymälöihimme. Sen sijaan reklamaatio/palautus tulee rekisteröidä asiakastililläsi. Lisää tietoa löydätTilausehdoistamme.

Tietoja

Löydä myymälä
Uutuudet ja tarjoukset
Seuraa meitä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme on olemassa sinua varten. Meiltä saat apua niin tilausasioissa kuin shampoon valinnassakin. Tyhmiä kysymyksiä ei ole olemassa. Ota meihin yhteys sähköpostilla: asiakaspalvelu@lyko.fi

Tietoja

Privacy

Copyright 2018